Kõik Tesla Cybertruckid kutsutakse tagasi!

Tagasikutsumisele kuuluvad kõik 3878 elektrilist maasturit, mis on toodetud enne 4. aprilli.

Tesla kutsub tagasi kõik 2024. aasta Cybertrucki elektrilised pikapid, sest särav plastikust padjake, mis asub kiirendiipedaali peal, võib lahti tulla ja kiirendi vajutamisel kinni jääda salongi siseviimistluses, suurendades avariiohtu.

Tagasikutsumine, millest teatas täna USA Riiklik Maanteeliikluse Ohutusadministratsioon (NHTSA), algatasid sotsiaalmeedias levinud teated Cybertrucki kiirendipedaali lahtitulekust. Probleemi kogenud omanikud väitsid, et piduri vajutamine kiirendi vajutamise ajal tühistas kiirenduse.

See on esimene kord eelmise aasta novembrist alanud kandilise kujuga pikapi tarnimise algusest, mil Teslal tuleb Cybertrucki riistvaraprobleemi tõttu tagasi kutsuda. Esimene tagasikutsumine, mis lahendati tarkvarauuendusega, oli seotud keskekraanil kuvatatavate hoiatussõnumite suurusega.

NHTSA ametnikud kinnitavad seda defektiraportis, öeldes: “Piduripedaali vajutamine vähendab veojõudu, kaasa arvatud juhul, kui vajutatakse nii piduri- kui ka kiirendipedaali. Piduripedaalile vajutamine peatab sõiduki sama kiiresti isegi siis kui vajutatakse samaaegselt ka kiirendipedaalile.”

Tagasikutsumisse kuulub terve Cybertrucki toodangu partii – täpsemalt 3878 elektriautot, mis on toodetud 13. novembrist 4. aprillini. Pärast esimeste sotsiaalmeedia postituste ilmumist peatas Tesla olevat elektrilise pikapi tootmise probleemi lahendamiseks.

Probleemi põhjustajaks on seep.

Seepi kasutati tootmisprotsessi ajal gaasipedaali komplekti kokkupaneku lihtsustamiseks, kuid nagu selgus, oli see “heakskiitmata muudatus” kokkupanekuprotsessis. Seebi tõttu ei kleepunud padjake pedaalile piisavalt hästi, mistõttu see kergemini lahti tuli.

Probleemi lahendamiseks asendab või parandab Tesla gaasipedaali komplekti tasuta. Pärast 17. aprilli toodetud autod varustati uue detailiga, millel on uus tootenumber. Veel välja andmata Cybertruckidele tehakse enne uute omanike kätte jõudmist parandus.

Tagasikutsumise ajalugu algab 31. märtsist, kui Tesla sai kliendilt teate kinnijäänud kiirendipedaalist. Kaks päeva hiljem vaatas ettevõte läbi auto andmelogid ja kinnitas, et mõlemat pedaali – nii piduri- kui ka gaasipedaali – vajutati samal ajal. 3. aprillil saabus teine teade. Pärast autotootja inseneride meeskonna hinnangu lõpetamist 12. aprillil otsustas Tesla kahjustatud veoautod vabatahtlikult tagasi kutsuda.

Recent Articles

spot_img

Related Stories

JÄTA OMA VASTUS

Jäta kommentaar!
Sisestage nimi siia

Stay on op - Ge the daily news in your inbox