Audi e-tron Sportback on dünaamiline kupeemaastur võimsusega kuni 300 kW ning sõiduulatusega kuni 446 kilomeetrit. Esmakordselt on seeriaautol saadaval digitaalsed maatriks-LED esilaternad, mille valgustus jagatakse väikesteks piksliteks, mida saab juhtida erakordselt täpselt. See muudab näiteks kitsastel teedel oma sõidurajas püsimise lihtsamaks ning näitab auto kohta sõidurajal.
Audi e-tron Sportback ühendab ruumika luksusmaasturi võimsuse, neljaukselise kupee elegantsi ja elektriauto progressiivsuse. Auto pikkus on 4901 millimeetrit, laius 1935 millimeetrit ja kõrgus 1616 millimeetrit. Madal katus kaldub atleetliku kere tagaosas kupeele omases stiilis järsult allapoole ning läheb sujuvalt üle suure nurga all olevateks D-piilariteks. Kolmanda külgakna alumine serv aga tõuseb tagapool — see on omane kõikidele Sportbackidele.
Audi e-tron Sportback 55 quattro lubab juhil nautida efektiivsuse, võimsuse ja ülima vaikuse kombinatsiooni. Mõlemal sillal on oma asünkroonmootor, mille kolmefaasilist voolu juhib spetsiaalne elektroonika. Kaks elektrimootorit arendavad 265 kW ja 561 Nm ning tagavad võimsa mineku, mis viib kupeemaasturi – kohalike heitmeteta ja peaaegu täielikus vaikuses – 100-kilomeetrise tunnikiiruseni 6,6 sekundiga. Tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 200 km/h. Kui juht valib D sõidurežiimi asemel S-i ning vajutab gaasi põhja, käivitub boost-režiim. Auto võimsus tõstetakse kaheksaks sekundiks 300 kW-ni ning pöördemoment 664 Nm-ni, tänu millele kiirendab Audi e-tron Sportback 55 quattro 0-100 km/h vaid 5,7 sekundiga. Elektrimootorite jõu viib ratasteni kaheastmeline planetaarkäigukast. Juht valib käigu nimetissõrme ja pöidlaga kasutatava lüliti abil. Lüliti on integreeritud elegantse käetoega, mis asub keskkonsooli kohal.
Pikkadel sõitudel saab Audi e-tron Sportback 55 quattrot kiirlaadida kuni 150 kW alalisvooluga (DC). Aku laetakse 80 protsendi ulatuses täis vaid poole tunniga — sellest piisab kenasti reisi järgmiseks etapiks. e-tron Sportback 50 quattrot saab laadida võimsusega kuni 120 kW, sama ajaga laetakse aku sama täis nagu Sportback 55 quattrol.
Pakiruumi maht on – koos kapoti all asuva 60-liitrise panipaigaga tööriistakoti ja laadimiskaabli jaoks – kokku 615 liitrit. Tagaistme seljatoe alla klappimisel kasvab maht 1655 liitrini. Tagaluuk avaneb ja sulgub elektriliselt ning lisavarustusena ka jalaliigutuse peale.
Audi pakub e-tron Sportbackile laia valikut juhiabisüsteeme, mis vähendavad juhi koormust paljudes olukordades. Standardvarustusse kuuluvad Audi pre sense basic ja Audi pre sense front. Spetsiaalselt linnaliiklusesse on mõeldud pakett City, mis hõlmab ristmikuassistenti, tagumise ristiliikluse assistenti ning sõidurajalt väljakaldumis- ja rajavahetushoiatust. Varustusse kuulub ka Audi pre sense 360°, mis kombineerib Audi pre sense front, rear ja side paketti. See süsteem tuvastab kokkupõrkeohu ja võtab kasutusele ennetavad meetmed — alates maksimaalsest pidurdusest kuni turvavööde pingutamiseni.
Audi e-tron Sportback tehnilised andmed
portback 50 quattro | portback 55 quattro | |
Kiirendus | 6.8 sek | 5.7 sek |
Maksimaalne kiirus | 190 km/h | 200 km/h |
Sõiduulatus | 295 km | 375 km |
Võimsus | 230 kW | 300 kW |
Pöördemoment | 540 Nm | 664 Nm |
Aku mahutavus | 71.0 kWh | 95.0 kWh |
Pikkus | 4901 mm | 4901 mm |
Laius | 1935 mm | 1935 mm |
Kõrgus | 1616 mm | 1616 mm |
Teljevahe | 2928 mm | 2928 mm |
Tühimass | 2445 kg | 2595 kg |
Täismass | 3040 kg | 3170 kg |
Pakiruumi maht | 615-1655 | 615-1655 |
Istekohtade arv | 5 | 5 |
Pöörderaadius | 12.2 m | 12.2 m |
Rohkem infot: Audi