Jaguari esimene täielikult elektritoitel töötav linnamaastur. Täis akuga on võimalik WLTP-tsüklis läbida 470 km. Kohene pöördemoment ja nelivedu annavad I PACE’ile sportauto kiirenduse. Auto kiirendab nullist sajani 4,8 sekundiga. I PACE’i 90 kWh aku on valmistatud suure energiatihedusega liitiumioon-elementidest Selle disain ja viimase sõna termojuhtimissüsteem aitab pikendada aku eluiga ja maksimaalse võimsuse kasutusaega. I-PACE’il on kaks püsimagnetiga elektrilist sünkroonmootorit. Sarnaselt I TYPE Formula E võidusõiduautoga suudavad need mootorid saavutada 400 hj võimsuse ja 700 Nm pöördemomendi. 50 kW DC kiirlaadijaga, mida võib leida enamikust avalikest laadimispunktidest, on võimalik I-PACE’i tunni ajaga nii palju laadida, et see suudab sõita 270 km. I-PACE on väljast kompaktne, kuid seest erakordselt ruumikas. Sõidukis on viis täissuuruses istet, uuenduslik panipaik, märkimisväärne pagasiruum mahuga üle 1453 liitri ning 27-liitrine panipaik ees.
Jaguar I-Pace tehnilised andmed
Võimsus | 294 kW |
Mootori tüüp | – |
Suurim pöördemoment | 700 Nm |
Energia tüüp | Elekter |
Aku tüüp | – |
Aku | 90 kW |
Elementide arv | – |
Kiirendus 0–100 km/h | 4,8 sek |
Suurim kiirus | – km/h |
Sõiduulatus | 480 km |
Kogupikkus | – |
Kogulaius | – |
Kogukõrgus | – |
Teljevahe | – |
Tühimass | – |
Täismass | – kg |
Istmete arv | 5 |