Mitsubishi pistikuhübriid Outlander PHEV. Turvalisus, säästlikkus ja kvaliteet – kõik ühes. Pistikuhübriid-tehnoloogia kasutamine tähendab eriti madalat kütusekulu ning väikest saasteainete hulka. Autot viivad edasi kaks elektrimootorit, üks ees ja teine taga, ning kaheliitrine bensiinimootor.
Outlander PHEV keskmine kütusekulu on vaid 1,9L / 100 kilomeetri kohta. Ainult elektrienergia jõul on auto sõiduulatus üle 50 kilomeetri. Bensiini- ja elektrijõul kokku suudab auto läbida üle 800 kilomeetri. Kiiruseni kuni 120km/h kasutab auto kahte elektrimootorit. Kiirustel üle 120km/h sekkub elektrimootori töösse bensiinimootor, sealjuures jätkub akude laadimine ja elektrimootorite energiaga varustamine.
“Autolehe katse näitas, et Mitsubishi pistikuhübriid Outlander PHEV toob rahalise säästu lühikestel linnaotstel, pikematel sõitudel ei oma see ökonoomse diiselmootoriga võrreldes kütusekulueelist.”
Outlander PHEV omanikud saavad kasutada üle Eestilist elektriautode kiirlaadimise võrgustikku, millesse kuulub 165 kiirlaadija. Samuti on auto laaditav nii kodusest seinekontaktist.
Auto hind algab alates 35760€ (16.02.2015).
Mitsubishi Outlander PHEV tehnilised andmed
Mootori võimsus | 89 + 60 + 60 kW |
Mootori tüüp | Vahelduvvoolu püsimagnetiga sünkroonmootor |
Suurim võimsus | – |
Suurim pöördemoment | 195 Nm |
Energia tüüp | Elekter |
Aku tüüp | Liitiumioon aku |
Aku pinge | 300 V |
Elementide arv | – |
Kiirendus 0–100 km/h | 11,0 sek |
Suurim kiirus | 170 km/h |
Sõiduulatus (NDEC) | 52 km |
Kogupikkus | 4655 mm |
Kogulaius | 1800 mm |
Kogukõrgus | 1680 mm |
Teljevahe | – mm |
Tühimass | – kg |
Täismass | – kg |
Istmete arv | 5 |