Toyota ei müü oma populaarseimat pikapit isegi USA-s ja see tõenäoliselt ei muutu ka siis, kui Hilux 2025. aasta lõpuks elektriliseks muutub. Toyota kompaktveoki elektriline versioon läheb tootmisse Tais, peamiselt kohalikule turule, kuid tootja ei välista ka selle eksportimist teistele turgudele.
Me ei tea mudeli täpseid spetsifikatsioone, kuid Toyota teatas varem, et nende sihtmärgiks on sõiduulatus 200 kilomeetrit, kuigi nad ei maininud, millisele testimisringile see arvutus tugineb. Uudisteagentuurile Reuters antud intervjuus ütles Toyota Motor Asia asepresident Pras Ganesh: “Mida suuremat sõiduulatust ma pean pakkuma, seda suurema aku pean peale panema, mis tähendab, et sõiduki kaal muutub oluliselt raskemaks, seega ka veovõime väheneb märkimisväärselt.”
See viitab tugevalt sellele, et elektrilisel Hiluxil (mida eeldatavasti kutsutakse Toyota Hilux Revo) on suhteliselt väike akupakett, et mitte piirata selle veovõimet. Prototüüpidega sõitnud ajakirjanikud arvasid, et Toyota võib kasutada bZ4X-i toetavat 71,4 kilovatt-tunni akut, kuid see pole kinnitatud.
Hilux Revo ei ole ainus elektriline pikap, mis 2025. aastal Tais tootmisse jõuab. Isuzu on samuti teatanud plaanidest toota akutoitega versiooni D-Maxi veoautost, mida nad riigis toodavad juba 2002. aastast.
Erinevalt Toyotast on Isuzu avaldanud D-Max BEV jaoks mõned spetsifikatsioonid, millel on 66,9 kilovatt-tunni suurune akupakett. See on varustatud kahe elektrimootoriga ja nelikveoga, mis koosneb 54 hobujõulisest (40 kilovatine) esimesest elektrimootorist ja 120 hobujõulisest (90 kW) tagamisest elektrimootorist, mis kokku annavad 174 hobujõudu. Pöördemoment on sarnane D-Maxi diiselversiooniga, ehk 325 Nm.
See on küll raskem kui tavaline põlemismootoriga D-Max, kuid sellel on sama 1-tonnine veovõime ja ta suudab vedada sama 3,5-tonnist haagist. Isuzu pole D-Max BEV jaoks veel sõiduulatuse hinnanguid avaldanud ega pole kinnitanud mudeli kättesaadavust väljaspool Tai turgu.
Mõlema kompaktse elektrilise pikapa USA turule jõudmise tõenäosus on väike, kuid kui neid eksporditakse, siis on need kindlasti saadaval Austraalias (kus testiti ka elektrilist Hiluxit) ja võimalik, et ka Euroopas. Toyota on testinud ka Hiluxi vesinikkütuseelemendiga versiooni, kuid praegu pole tootmisse viimise plaane.