Soodne Kia EV3 saabub sel aastal Koreas

Kia teatas oma hiljutisel investoripäeval, et hoolimata elektriautode müügi kasvu aeglustumisest, jätkab ta kindlameeleliselt oma elektriautode plaanidega. Eelkõige nende jaoks, kes ootavad soodsaid elektrilisi variante, jõuab müüki väike ja taskukohane Kia EV3 selle aasta lõpuks.

Kia tegevjuht ja president Ho Sung Song nimetab brändi elektri- ja hübriidautodele pühendumist sooviks saada “säästva liikuvuslahenduste pakkujaks”. See püüdlus ei ole muutunud hoolimata muredest elektriautode nõudluse pärast. Korea autotootja soovib müügi 2030. aastaks 4,3 miljoni ühikuni tõsta (praegune globaalne müük on 3,2 miljonit ühikut) ning ootab, et 58% müüdud autodest oleks mingil moel elektrifitseeritud.

Selle saavutamiseks plaanib Kia pidevalt oma elektri- ja hübriidautode pakkumist laiendada, et konkureerida paremini kogu maailmas, eriti Hiinas, kus konkurents on tihe.

Muidugi on mõned neist mudelitest juba mingil moel nähtud – EV3 ja EV4 on olemas kontseptsioonautodena. Kia EV5 on praegu Hiinas müügil ja jõuab peagi ka Euroopasse. Kia mainib veel seni nägemata EV2 mudelit, samuti Kia Carens’i elektrilist versiooni, mis on mõeldud odava seitsmekohalisena sõidukina Indiasse ja teistele sellistele turgudele.

Kõik see algab käesoleval aastal. 2024. aasta lõpuks plaanib bränd tutvustada veel kuut hübriidmudelit, kaheksat täiendavat elektrifitseeritud mudelit aastaks 2026 ja veel üheksa mudelit aastaks 2028. Nende täielik elektriautode valik ulatub 2027. aastaks 15 mudelini.

Kuus neist elektriautodest tuuakse turule 2026. aastaks. Seni on Kia täitnud täpselt seda, mida ta 2024. aastaks lubas. On juba näidatud Kia Forte sedani asendajat Kia K4. Samuti plaanitakse tutvustada uuendatud versioone EV6-st, Sportage’ist ja ainult Lõuna-Koreas müügil olevast K8-st. Pole raske eeldada, et neid mudeleid tutvustatakse tõenäoliselt koos uhiuue EV3-ga.

Kia on olnud üsna salajane selle kohta, milline lõplik EV3 välja näeb. Kuigi EV3 spioonifotodelt on näha tagasihoidlikumat välimust, meenutab auto proportsionaalselt siiski üsna täpselt kontseptsioonimudeli disaini.

Me teame, et see kasutab sama E-GMP platvormi, mida kasutavad ka EV9 ja EV6, kuid erinevalt neist autodest ei oma see 800-voldist arhitektuuri. EV3 kasutab kulude vähendamiseks odavamat 400-voldist arhitektuuri, mis loodetavasti aitab saavutada EV3 hinnaks vähem kui 30,000 eurot.

Kuna oodatust madalam elektriautode nõudlus hirmutab, kiidame Kiat plaanis kinni pidamises ja katses vastata turu nõudlusele ning kindlustada oma automudelite valikut tulevikuks. AutoForecast Solutionsi asepresident Sam Fiorani on märganud, et ostjatel on üldiselt algtaseme sõidukite puhul väga vähe valikuid. Sellest aspektist pole elektriautod tavalistest autodest nii erinevad.

“Elektriautode puhul vajavad Kia populaarsed EV6 ja EV9 lõpuks ka allapoole positsioneeritud mudeleid,” ütles Fiorani e-kirjas. “Nagu K4 ostjad tõenäoliselt K5 või Sportage’i vastu vahetavad, soovib ka EV3 ostja suuremale elektrilisele mudelile üle minna.”

Kia strateegia on pikaajaline; nad näevad elektriautode müügi tõesti aeglunemist, kuid nad kohtlevad kliente traditsioonilistel viisidel, võimaldades neil brändiga koos kasvada. See erineb väga teiste brändide kallitele luksuslikele autodele keskendunud strateegiast.

“Sajandi lõpuks eeldab Kia, et ostjad soovivad mitmesuguseid elektrilisi sõidukeid ning autotootja soovib neile seda pakkuda,” ütles Fiorani. “Näib, et EV3 on esimene samm Kia plaanis vastata klientide vajadustele. Loodetavasti tasub see end ära.”

Recent Articles

spot_img

Related Stories

Stay on op - Ge the daily news in your inbox